تبلیغات چریکی بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت و غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد. خانه رسانه ان اچ پی (NHP Media House) به عنوان یک بوتیک خلاقیت تکنولوژی محور، همواره در تلاش است تا با درک صحیح از هدف و نیاز هر برند، راهکارهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا نماید که از نظر ایده و شکل اجرا، کاملا منحصربه فرد و نوآورانه‌ باشند.

 

تبلیغات چریکی )guerilla marketing) سبکی از تبلیغات خلاقانه است که ما بر اساس هدف یا نیاز هر برند، با استفاده از ابزارها و روش‌های نوآورانه آن را بکار می‌گیریم. این شکل از تبلیغات غافلگیرانه، علاوه بر تاثیرگذاری بالا در محل اجرا، امکان تولید محتوای تصویری جذاب جهت بکارگیری در تبلیغات آنلاین را نیز فراهم می‌آورد. در ویدیوی بالا نمونه‌ای از محتوای ویدیویی تولید شده از رویدادی چریکی در سالن سینما را مشاهده می‌کنید که برای معرفی کمپین بسته‌های میلیونی همراه اول توسط خانه رسانه ان اچ پی طراحی و اجرا شد.

 

از آنجایی که در سال‌های اخیر محبوبیت و تاثیر رسانه‌های سنتی تبلیغاتی کاهش یافته است، بازار تبلیغات به دنبال روش‌ها و استراتژی‌های جدید برای انتقال پیام‌های تجاری و تبلیغاتی خود به مخاطبان است. از همین رو تبلیغات چریکی یا پارتیزانی به عنوان یک استراتژی تاثیرگذار مورد توجه بسیاری از برندهای بزرگ در سراسر دنیا قرارگرفته است.
اصطلاح بازاریابی چریکی (
Guerilla Marketing) اولین بار در سال 1984 و توسط جی کنراد لوینسن (Jay Conrad Levinson's) درکتابی به همین نام مطرح شد.
تبلیغات پارتیزانی(چریکییک استراتژی تبلیغاتی است که با استفاده از تعامل غافلگیرانه و نامتعارف، محصول یا خدمات یک برند معرفی و پروموت می‌شونداین شکل از تبلیغات خلاق باعث واکنش عاطفی در مخاطبان خواهد شد و هدفش این است که مردم محصولات یا خدمات یک برند را به روشی متفاوت از آنچه عادت کرده اند به خاطر بسپارند.
گوریلا مارکتینگ بر غافلگیر نمودن مخاطب تمرکز می‌کند و با ایجاد حواشی(یا به اصطلاح سروصدا کردنتوجه بازار را به برند یا محصول مورد نظر جلب می‌نمایداین استراتژی شرایطی را فراهم می‌آورد تا با درگیر کردن مخاطبان، تجربه‌ای به یادماندنی را از خدمات یا محصول ایجاد نماید، این تجربه منحصربفرد عاملی خواهد بود بر افزایش تبلیغات دهان به دهان و آگاهی از برند یا محصول مورد نظر، در این مرحله تولید محتوا و انتشار آن در شبکه‌های مجازی مطرح شده و به تکمیل یک استراتژی چریکی کمک می‌کند.
بر همین اساس NHP MEDIA طی سال‌های گذشته و به شکل کاملا تخصصی بر بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) تمرکز کرده و این روش را به ابزاری برای تولید محتوای ویدیویی وایرال تبدیل نموده است. در ادامه می‌توانید تعدادی از کمپین‌های پارتیزانی که توسط NHP MEDIA طراحی و اجرا شده‌اند را ملاحظه بفرمایید.

 

 

 


Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-B تبلیغات ,چریکی ,یک ,تولید ,شکل ,تبلیغاتی ,را به ,guerilla marketing ,یا محصول ,و اجرا ,است که ,چریکی  guerilla marketingمنبع

تور کیش

دانلود سریال هیولا

How do you buy Telegram Members

انجام پایان نامه , مشاوره و آموزش پایان نامه ارشد و دکتری در نیک مشاور

دمنوش نیوشا

بزرگترین مرکز فروش ردیاب، جی پی اس و ردیاب خودرو در ایران

خرید ریمل | خرید اینترنتی ریمل اصل با تخفیف قیمت مناسب - شیک فام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش اینترنتی نبشی استیل stefan95ps Tapak انواع شیرآلات-سونا جکوزی-توالت فرنگی-کابینت روشویی قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس وبلاگ برترین مطالب باران چت| چتروم باران| گلناز چت|مریم چت|پریا چت دانلودستان دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی در شیراز بهترین سایت تدریس خصوصی آیلتس