تبلیغات چریکی بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت و غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد. خانه رسانه ان اچ پی (NHP Media House) به عنوان یک بوتیک خلاقیت تکنولوژی محور، همواره در تلاش است تا با درک صحیح از هدف و نیاز هر برند، راهکارهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا نماید که از نظر ایده و شکل اجرا، کاملا منحصربه فرد و نوآورانه باشند.
از آنجایی که در سالهای اخیر محبوبیت و تاثیر رسانههای سنتی تبلیغاتی کاهش یافته است، بازار تبلیغات به دنبال روشها و استراتژیهای جدید برای انتقال پیامهای تجاری و تبلیغاتی خود به مخاطبان است. از همین رو تبلیغات چریکی یا پارتیزانی به عنوان یک استراتژی تاثیرگذار مورد توجه بسیاری از برندهای بزرگ در سراسر دنیا قرارگرفته است.
اصطلاح بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) اولین بار در سال 1984 و توسط جی کنراد لوینسن (Jay Conrad Levinson's) درکتابی به همین نام مطرح شد.
گوریلا مارکتینگ بر غافلگیر نمودن مخاطب تمرکز میکند و با ایجاد حواشی(یا به اصطلاح سروصدا کردن) توجه بازار را به برند یا محصول مورد نظر جلب مینماید. این استراتژی شرایطی را فراهم میآورد تا با درگیر کردن مخاطبان، تجربهای به یادماندنی را از خدمات یا محصول ایجاد نماید، این تجربه منحصربفرد عاملی خواهد بود بر افزایش تبلیغات دهان به دهان و آگاهی از برند یا محصول مورد نظر، در این مرحله تولید محتوا و انتشار آن در شبکههای مجازی مطرح شده و به تکمیل یک استراتژی چریکی کمک میکند.
بر همین اساس NHP MEDIA طی سالهای گذشته و به شکل کاملا تخصصی بر
How do you buy Telegram Members
انجام پایان نامه , مشاوره و آموزش پایان نامه ارشد و دکتری در نیک مشاور
بزرگترین مرکز فروش ردیاب، جی پی اس و ردیاب خودرو در ایران
خرید ریمل | خرید اینترنتی ریمل اصل با تخفیف قیمت مناسب - شیک فام